Rapujuhlat

TAPASEURALAISET NAUTTIVAT RAPUJA JA LOHTA SUOMENLINNAN UPSEETIKERHOLLA 12.08.2021

Alunperin oli 25 tapaseuralaista ilmoittautunut rapuillalliselle, mutta korona ja muut syyt pienensivät lukumäärän 20:een. Näillä kahdellakymmenellä oli sitäkin rattoisampaa kun he saivat syödä kahdenkymmenenviiden henkilön ravut. Eipä ihme, että keskustelu oli vilkasta ja snapsilaulut raikasivat. Kerho pisti jälleen parastaan, ruoka oli maittavaa ja palvelu erinomaista. Kiitos siitä kerhon henkilöstölle ja erinomaisesti käyttäytyneille tapaseuralaisille.

Arpajaiset järjestettiin perinteisesti ja arvat tulivat kaikki myydyiksi. Kiitos Jarin ja Kaarinan oli palkintopöytä jälleen melko mittava. Myös tietämystä mitattiin allekirjoittaneen järjestämässä tietokilpailussa ja tietämys osoittautui hyväksi kun jopa kaksi joukkuetta tiesi vastauksen kuuteentoista kahdestakymmenestä kysymyksestä. Ei merkkiäkään dementiasta havannoi läsnäollut.

Risto Rasku