Helsingin Lääkärikeskus 15.1.

TAPASEURA HELSINGIN LÄÄKÄRIKESKUKSESSA

Tapaseuran runsaalle 40 jäsenelle tarjottiin loistava tilaisuus tutustua nykyaikaisiin lääkäripalveluihin. Lääkärikeskus Yhtymän hallituksen puheenjohtaja Antti Aho toivotti vieraat kuohuviinin kera tervetulleiksi ja kertoi Yhtymästä, johon kuuluvat 17 Helsingin ympäristössä sijaitsevan lääkärikeskuksen lisäksi, Yhtyneet laboratoriot sekä Rukan ja Pyhän talviurheilukeskukset. Aho kertoi myös lyhyesti Lääkäriaseman toiminnasta korostaen ympärivuorokautista tavoitettavuutta; ”Ajan saa aina” tunnuslauseella.

Työterveysalan kouluttaja Sirkka Parviainen piti loistavan esityksen terveysriskeistä painottaen kohonneiden kolestroliarvojen vaaraa. Kotiin viemisiksi saimme erinomaisen tietopaketin rasvoista - hyvistä ja huonoista. Varatoimitusjohtaja Anne-Maj Candolin kertoi Lääkärikeskuksen tarjoamasta Terveysoptiosta ja osastonhoitaja Meeri Kaakinen varautumisesta lääkärikäyntiin.

Lopuksi isäntämme tarjosivat herkullisen, mutta terveellisen iltapalan ja esittelivät tarkemmin Lääkärikeskuksen tiloja. Halukkailla oli myös mahdollisuus mittauttaa verenpaineensa. Loistava tilaisuus. Suurkiitos isännillemme.

Isäntien yhteiskuvassa vasemmalta työterveyshuollon osastonhoitaja Meeri Kaakinen, työterveyshoitaja Marianne Harjuntausta, hallituksen puheenjohtaja Antti Aho, terveyshuollon ylilääkäri Sari Anthoni, varatoimitusjohtaja Anne-Maj Candolin sekä edessä työterveyshoitaja/kouluttaja Sirkka Parviainen