Studia Generalia 11.11.

STUDIA GENERALIA JA ”TAPASEURAN TAIPALEELTA” KIRJAN JULKISTUS BIOMEDICUMISSA 11.11.2009

Runsaat neljäkymmentä henkeä oli kokoontunut kuulemaan Tapaseuran Studia Generalian  esitelmöitsijää professori Jukka Meurmania, joka piti erittäin mielenkiintoisen esitelmän ”Biomedicum ja Meilahden campus”. Esitelmässään hän valotti maailmanlaajuisestikin tunnetun ja tunnustetun Biomedicum tutkimus- ja koulutuskeskuksen kehittymistä nykyiseen muotoonsa, sekä Meilahden sairaala-alueen erittäin laajaa rakennus- ja kehittämisohjelmaa. Valitettavasti toinen esitelmöitsijämme toimittaja, kirjailija Umayya Abu Hanna oli sairastunut eikä voinut osallistua tilaisuuteen.

Tilaisuus jatkui Tapaseuran oman kirjan ”Tapaseuran taipaleelta” julkistamisella. Seuran puheenjohtaja Kaarina Suonperä ja kunniapuheenjohtaja Raili Malmberg kertoivat kirjan syntyhistoriasta ja kiittivät kirjaprojektin johtajaa Marja Viitaa suurenmoisesta työstä. Kirjoittajien edustajana ministeri Jaakko Numminen kertoi kokemuksistaan ja tuntemuksistaan.

Kirja on erittäin onnistunut teos valokuvineen Tapaseuran taipaleelta ja kaunis kuin karamelli. Olemme onnellisia ja ylpeitä kirjastamme.

Kirja on myynnissä Tapaseuran jäsenille hintaan 20,00 € + toimituskulut. Tilaukset Arja Porvalin kautta joko sähköpostilla arja.porvali@mwpower.fi tai puhelimitse 040-8684039.

Kunniapuheenjohtaja Raili Malmberg
Juhlavieraita