Mannerheim museo

TAPASEURA VIERAILI MANNERHEIM MUSEOSSA 3. JA 4. SYYSKUUTA 2021.

Suuresta kiinnostuksesta johtuen päädyimme järjestämään vierailun Mannerheim Museoon uudelleen vaikka siellä kävimmekin jo muutama vuosi sitten. Museo on kuitenkin uudistunut joiltain osin ja siksi uuttakin asiaa saimme käynniltämme. Mikä tärkeintä saimme jälleen oppaiksemme aivan erinomaiset ja viehättävät henkilöt, joten kokonaisanti oli mieleenpainuva. Oli se meidän Marski vain melkoinen persoona. Ensin potkut Haminan Kadettikoulusta ja lopussa Suomen Sotamarsalkka ja Tasavallan Presidentti.

Tutuisuimme museoon neljässä kuuden hengen ryhmässä kaksi ryhmää perjantaina ja kaksi lauantaina. Ryhmät täyttyivät hyvin nopeasti joten kiinnostusta oli. Mannerheim Museo oli syyskauden ensimmäinen kohde, mutta uusia kohteita on runsaasti tulossa syys-lokakuussa joten Tapaseura toimii koronasta huolimatta.

Risto Rasku