Sirkus Finlandia

Tapaseuran jäseniä perheineen vieraili Sirkus Finlandiassa  tiistaina 5.10.2021.

Jäsenemme ja myöskin hallituksessa ansiokkaasti toimiva Jari oli taas onnistunut hankkimaan meille edullisia lippuja Sirkus Finlandiaan sirkuksen saapuessa kauden päätteeksi Helsingin Kaisaniemeen. 27 lippua oli mennyt kaupaksi ja innokkaana me kaikki kaksikymmentäseitsemän saavuimme Kaisaniemeen, missä sirkuksen suuret teltat ja sopiva musiikki saivat  meidät heti oikeaan sirkustunnelmaan.

Ja hienohan se Finlandian esitys jälleen oli. Olen usein vieraillut tässä sirkuksessa ja en ole koskaan pettynyt. Niin oli nytkin. Aivan ihanat koirat ja erikoisuutena myöskin koulutetut kissat hellyttivät kyllä jokaisen katsojan. Pellet olivat hauskoja kuten pelleille kuuluukin. Ilma akropaatit hurjia sekä aivan ihmeellisen taitava ja vahva voima-akropaatti seisoi käsillään kyllä aivan ihmeellisissä ja uskomattomissa asennoissa.Kaikki olivat kokemaansa tyytyväisiä ja voin lämpimästi suositella käyntiä Sirkus Finlandiassa lokakuun aikana Kaisaniemessä.

Risto Rasku