Pikkujoulu ja Vuoden Tapateko -kunniakirjan luovutus 11.12.

Tapaseuran pikkujoulujuhlaa vietettiin 11.12. Kalevala Korun tiloissa Helsingin Pitäjänmäellä. Tehtaanmyymälään tutustumisen jälkeen, toimitusjohtaja Laura Lares kertoi Kalevala Korun toiminnasta: ”Yritys on nuori ja notkea seitsemänkymppinen. Rohkeasti vanha ja henkisesti nuori.”

Kalevala Koru Oy on nykyisin alansa suurin yritys Suomessa. Se suunnittelee, valmistaa ja markkinoi korkealaatuisia kulta-, hopea- ja pronssikoruja. Kalevala Koru Oy ja Lapponia Jewelry Oy muodostavat Koru-konsernin, joka on alansa suurin Suomessa ja yksi suurimmista Pohjois-Euroopassa. Kalevala Korun tehdas, myynti ja hallinto tomivat omassa kiinteistössä Helsingin Pitäjänmäellä. Kaikki korut – noin 700 000 korua vuosittain - valmistetaan Suomessa. Klassikoiden lisäksi mallistoon tulee noin 100 uutuusmallia vuosittain.

Vuonna 2008 tehdyn bränditutkimuksen mukaan Kalevala Koru on Suomen 9. arvostetuin tuotemerkki. Lisätietoja Kalevala Korusta ja sen historiasta löytyy yrityksen kotisivuilta www.kalevalakoru.fi/yritys/historia.

toimitusjohtaja Laura Lares

Tapaseura palkitsi Viestintäviraston Älä kailota  –kampanjan Vuoden 2008 Tapateko -tunnustuksella. Kampanja muistuttaa matkapuhelimen huomaavaisesta käytöstä julkisissa liikennevälineissä. Kunniakirjan vastaanottivat Anna Lauttamus-Kauppila ja Sari Salmela Viestintävirastosta. Paikalla olivat myös  ministeri Suvi Lindén ja Antti Ellonen Liikenne- ja viestintäministeriöstä.

Älä kailota -kampanja toteutettiin ensimmäisen kerran marraskuussa 2007. Kampanja uusitaan tammikuussa 2009. Älä kailota –kampanjan kotisivuilta (www.alakailota.fi) löytyy kännykkäetiketti, johon on koottu käytössäännöt muistuttamaan fiksusta tavasta käyttää matkapuhelinta.

Lopuksi nautimme yhdessä jouluista riisipuuroa ja torttukahvit. Puuroon oli piilotettu mantelikin, mutta sitä ei kukaan tällä kertaa saanut. Lämpimät kiitoksemme Kalevala Korulle mukavasta illasta vieraananne!