Joulujuhla ja Vuoden tapateko 9.12.

PUUROJUHLA PALASI AARIKALLE

Muutaman vuoden tauon jälkeen tapaseuralaiset pääsivät taas Aarikan maistuvan ohrapuuropadan äärelle. Seuran joulujuhlaa vietettiin mukavassa ja lämminhenkisessä tunnelmassa Aarikan tiloissa Helsingin Vallilassa. Iltaa emännöivät Aarikan taiteellinen johtaja  Pauliina Aarikka ja toimitusjohtaja Sarianna Partanen.

Pauliina Aarikka
Aarikan perinteinen ohrapuuro

ROSKA PÄIVÄSSÄ -LIIKKEELLE VUODEN 2009 TAPATEKO KUNNIAKIRJA

Roska päivässä –liikkeen perustivat vuonna 2000 toimittaja Tuula-Maria Ahonen kahden tyttärensä, Ilona ja Iisa Ahosen kanssa kanssa. Jäseniä on tällä hetkellä kaikilla maailman mantereilla. Eteläisimmät jäsenet asuvat Argentiinassa ja Australiassa, pohjoisimmat Lapissa. Roska päivässä -liikkeen jäseneksi pääsyyn ei tarvitse täyttää jäsenlomakkeita eikä maksaa jäsenmaksuja. Riittää, että nostaa nähdessään roskan maasta roskapönttöön ja haastaa mukaan liikkeeseen vähintään yhden uuden jäsenen.

Tuula-Maria Ahonen

Lisätietoja Roska päivässä –liikkeestä http://www.roskapaivassa.net/

Tapaseura on myöntänyt Vuoden Tapateko -tunnustuksia vuodesta 2000. Vuoden Tapateko-kunniakirja myönnetään yksilölle tai yhteisölle, joka on omalla toiminnallaan edistänyt seuran tavoitteita. Tapaseura pyrkii vahvistamaan hyvien tapojen tuntemusta sekä herättämään käytöskulttuurin kiinnostusta. Vuonna 2009 Tapaseuran teemana on Tapojen moninaisuus meillä ja muualla.

KUVIA PUUROJUHLISTA